آخرین متد کاشت مو-مقایسه روش های مختلف

آخرین متد کاشت مو-مقایسه روش های مختلف

آخرین متد کاشت مو

آخرین متد کاشت مو در ایران و جهان، روش میکرو کاشت یا میکرو گرافت است که با استفاده از دستگاه ایمپلنتر و بدون برش و خونریزی، فولیکول‌های مو را در ناحیه طاسی پیوند می‌زند. این روش باعث می‌شود که موهای کاشته شده به صورت طبیعی رشد کنند و تراکم بالایی داشته باشند.


پیوند مو یک روش درمانی است که با استفاده از مو‌های طبیعی، قسمت‌های طاسی یا کم پشت سر را پرپشت می‌کند. این روش می‌تواند ظاهر و خودبینایی شخص را بهبود بخشد. البته برای انجام این عمل، باید شرایط لازم را داشته باشید و با پزشک متخصص مشورت کنید.

چندین روش پیوند مو وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. برخی از جدیدترین و آخرین متد کاشت مو عبارتند از:

روش: SUT در این روش، مو‌های طبیعی با استفاده از دستگاه‌های خودکار و میکرو موتورها از ناحیه پرپشت سر گرفته و در ناحیه طاسی قرار داده می‌شوند. این روش دارای تراکم و ظرافت بالایی است و عارضه و خونریزی کمی دارد. همچنین دوره نقاهت آن نسبتا کوتاه است.

روش  :DHI در این روش، مو‌های طبیعی با استفاده از دستگاه‌های ایمپلنتر به صورت مستقیم در پوست سر قرار داده می‌شوند. در این روش نیاز به بریدن یا بخیه زدن پوست سر نیست و تعداد گرافت‌های قابل قرار دادن بالاتر است. این روش نیز دارای تراکم و ظرافت خوبی است.

روش  :FUE در این روش، مو‌های طبیعی به صورت تک تک با استفاده از دستگاه‌های خاص از ناحیه پرپشت سر جدا شده و در ناحیه طاسی گذاشته می‌شوند. در این روش نسبت به روش FUT، جای زخم و بخیه کمتر است و تعداد گرافت‌های قابل قرار دادن بالاتر است.

 

نتایج کاشت مو با آخرین متد کاشت مو

 

اگر قصد دارید که موهای خود را با روش‌های جدید پیوند دهید، باید از نتایج این عمل آگاه باشید. فرقی نمی‌کند که کدام روش ایمپلنت مو را انتخاب کرده‌اید. بعد از انجام عمل، شروع به بهبودی می‌کنید و چند ماه طول می‌کشد تا نتیجه نهایی را ببینید.

در این مدت زمان، چیزهایی اتفاق می‌افتد که باید در جریان آن‌ها باشید. این کمک می‌کند که استرس نداشته باشید و با دانستن دوره نقاهت و مراقبت‌های لازم پس از پیوند مو، بیشتر به خودتان توجه کنید:

حداقل دو هفته زمان لازم است تا عارضه‌های پیوند مو رفع شوند. آخرین متد کاشت مو کمترین عارضه را دارد و در نتیجه زودتر بهبود می‌یابید. نباید فکر کنید که در یک یا دو ماه، نتیجه پیوند مو را ببینید. این گمان غلط است و شما باید صبر کنید تا شوک ریزش مو تمام شود. تقریباً در سه ماه اول، همه مو‌ها ریزش می‌کنند. این مرحله طبیعی است و فولیکول‌ها باید فاز استراحت خود را پشت سر بگذارند. در این زمان، به تغذیه خود دقت کنید و فولیکول‌های پیوند داده شده را حفظ کنید تا در پوست جای گیرند. حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد نتیجه پیوند مو را در سه ماه دوم خواهید دید چون فولیکول‌ها بیدار شده و سرعت رشدشان زیاد می‌شود. هر چقدر به تغذیه و سلامت خود بالاتر از حال قائل شوید و زندگی آرام و بدون استرس داشته باشید، نتیجه پیوند مو را زودتر و بهتر خواهید دید. بطور کلی، ۹ تا ۱۲ ماه زمان لازم است تا نتایج نهایی پیوند مو را ببینید. البته اگر از آخرین متد کاشت مو استفاده کرده باشید، این زمان کمتر خواهد شد و شاید در کمتر از ۹ ماه، مو‌های زیبا و پُرپُش دست گیر شود. البته فراموش نکنید که در این میان، کار متخصص و مراقبت از خود در دوره نقاهت هم مهم است و روی زمان نتیجه نهایی تاثیر دارد. در آخر باید بگوییم که اگر می‌خواهید مو‌های خود را کوتاه یا رنگ کنید، باید این زمان را صبر کنید و بعد از آن برای این کار بروید تا فولیکول‌ها آسیب نبینند.

 

روش کاشت جدید

یکی از جدید ترین و آخرین متد کاشت مو درایران

از جدیدترین روش های کاشت سر روش micro fiدر این روش، فولیکول‌های مو با استفاده از یک پانچ خاص برداشته و کاشته می‌شوند. سوراخ‌هایی که در ناحیه بانک مو و ناحیه کاشت ایجاد می‌شوند بسیار کوچک هستند و فقط 0.6 تا 0.9 میلی‌متر قطر دارند. دراین روش ، ابتدا با یک پانچ تیز پوست سر را سوراخ می‌کنند و سپس با یک پانچ کندتر عمق سوراخ‌ها را افزایش می‌دهند. به همین دلیل، خونریزی بسیار اندک است و فقط به اندازه یک قطره خون می‌باشد

این روش باعث می‌شود که موهای کاشته شده بسیار طبیعی و زیبا رویش پیدا کنند. همچنین، تعداد زیادی از فولیکول‌های مو قابل برداشت و کاشت هستند و حتی ممکن است تا 50 هزار تار مو را در این روش استفاده کنند.


برای دانستن موارد مراقبت های پس از کاشت سر می توانید به وب سایت رسمی ما مراجعه کرده یا با شماره ی 09120368240 تماس حاصل فرمایید.

روش میکروگرافت 

یکی از آخرین متد کاشت مو،  روش میکروگرافت نام دارد. در این روش، مراحل زیر رعایت می شود:

ابتدا پوست سر شما کاملاً تمیز و صاف می شود. سپس برای جلوگیری از درد، بی حسی موضعی انجام می گیرد. بسته به شدت طاسی شما، پزشک از یکی از دو تکنیک تریکوفیتیک اسکارلت یا هولدرهای اتوماتیک استفاده می کند. در هر دو تکنیک، دستگاه خاصی برای برداشتن گرافت های کوچک از پشت سر شما به کار می رود. سپس با استفاده از دستگاه میکرو ایمپلنتر، گرافت های برداشته شده در سوراخ های کوچکی که در قسمت جلوی سر شما درست شده است، کاشته می شوند.

 

روش میکروگرافت یکی از پیشرفته ترین و آخرین متد کاشت مو است که دارای مزایای زیر است :

این روش اجازه می دهد که تراکم موی سر را بالا ببرید و موهای پرپشت تری داشته باشید. البته قبل از انجام این روش، باید وضعیت بانک مو توسط متخصص بررسی شود.

در این روش، هیچ گونه اسکار یا زخم در بانک مو به وجود نمی آید چون از دستگاه خاصی برای استخراج و پیوند مو استفاده می شود.

رشد مو در این روش سریع تر از روش های دیگر است و شما در زمان کمتری به حجم مورد نظر خود برای مو خواهید رسید.

فولیکول های مو در این روش آسیب نمی بینند، خطر عفونت وجود ندارد و زمان کار کاهش می یابد.

احتمال حساسیت به بی حسی در این روش کم است چون دوز کمتری از آن استفاده می شود.

با استفاده از روش میکروگرافت، شکل و فرم طبیعی مو حفظ می شود.

اگر شما به دلایلی مثل بیماری یا شیمی درمانی موهای سر خود را از دست داده باشید، این روش می تواند به شما کمک کند تا دوباره موهای سالم و طبیعی داشته باشید.

 

کاشت میکروگرافت

معایب کاشت مو به روش میکروگرافت

نیاز به مهارت بالا و دقت بسیار زیاد در زمان جراحی

برای داشتن تراکم بالاتر الزام به تعداد جلسات بیشتر می‌باشد.

ما در این مجموعه از جدید ترین و آخرین متد کاشت مو بنا به درخواست مراجعه کنندگان خود استفاده میکنیم. برای  رزرو نوبت و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید.

 مراقبت های پس از کاشت سر


Loader